
Animācija — Katrīna Sadovņikova
Kampaņa «Slimība izārda, cerība dziedē» nupat ieguva Latvijas Dizaina gada balvas 2025 Grand Prix, un iepriekš — arī «ADwards» galveno balvu. Kampaņu veidoja reklāmas aģentūra «Magic», kuras mākslinieciskā direktore Dace Izabella Grundšteina dalās ar foršu fīču par to, kā rokas atkal savienot ar galvu.
Forša fīča Fold 13. jūnijs, 2025
«Darot radošas lietas, iestrēgt gadās visiem. Man ir personīgā at-iestrēgšanas metode. Es ņemu savas vecās akvareļu krāsas, bet to varētu darīt arī ar neizdzerto kafiju vai jebko, kas atstāj kādu slapju nospiedumu, un labu, teksturētu akvareļu papīru (šis ir galvenais priekšnoteikums). Tad es velku līnijas vai rakstu vārdus, kas ienāk manā prātā un nekas no tā vispār neizskatās labi, bet tāds nav arī uzdevums. Galvenais, ka kaut kā šajā procesā rokas tiek atkal savienotas ar galvu vai prāts atbrīvojas no spriedzes un idejas atnāk no citurienes.»

Dace Izabella Grundšteina ir mākslinieciskā direktore reklāmas nozarē jau vairāk nekā desmit gadus un lielāko daļu no tiem viņa pavadījusi savās otrajās mājās — «Magic». Daces darbi ir apbalvoti dažādos reklāmas festivālos, piemēram, «Golden Drum», «Miit&Links», «ADwards» un Latvijas Dizaina gada balvā. Viņu aizrauj idejas, kas pārtop taustāmās pieredzēs.
Viedokļi